Wysyłka i dostawa
Robimy wszystko, aby proces składania zamówień i dostawy był jak najbardziej przejrzysty i wygodny dla naszych klientów. Jeśli jednak pojawią się jakiekolwiek pytania lub trudności, nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji. Poniżej znajdziesz szczegóły dotyczące realizacji zamówienia i dostawy.
Koszty dostawy
Wszystkie zamówienia z dostawą na terenie Polski wysyłane są całkowicie za darmo – niezależnie od ich wartości.
Wysyłka zamówienia
Znalazłaś coś idealnego? Świetnie! Pracujemy nad tym, aby Twoje zamówienie zostało przygotowane i wysłane jak najszybciej.
Średnie czasy dostawy wyglądają następująco:
- Po złożeniu zamówienia potrzebujemy 1–2 dni roboczych na jego przygotowanie. Zamówienia złożone w weekend lub późnym wieczorem w piątek mogą wymagać dodatkowego czasu.
- Po przetworzeniu zamówienia przesyłka jest nadawana i zazwyczaj trafia do Ciebie w ciągu 4–6 dni roboczych.
Po zakupie otrzymasz e-mail z numerem śledzenia, dzięki któremu możesz sprawdzić status przesyłki na naszej stronie Track & Trace.
Chcesz, by paczka została wysłana jeszcze dziś? Zadzwoń do nas – chętnie pomożemy!
Dostawa produktu
Po dostarczeniu przesyłki możesz cieszyć się zakupem! Jeśli jednak chcesz zwrócić lub wymienić produkt, odwiedź naszą stronę zwrotów.
Otrzymałaś wadliwy produkt?
To może się zdarzyć, mimo naszych starań. W przypadku uszkodzeń podczas transportu niezwłocznie wyślemy Ci nowy produkt. Zwrot pieniędzy oferujemy jedynie w przypadku ponownego problemu.
Jak złożyć zamówienie?
Proces jest prosty! Wejdź na stronę wybranego produktu, wybierz odpowiedni wariant i kliknij „Dodaj do koszyka”.
Po dodaniu produktu kliknij „Przejdź do kasy”, uzupełnij dane adresowe i sprawdź ich poprawność. Kliknij „Przejdź do wysyłki”.
Na stronie wysyłki zobaczysz, że dostawa jest bezpłatna. Następnie kliknij „Przejdź do płatności” i wybierz jedną z metod płatności:
- Visa
- Mastercard
- American Express
- BLIK
Po kliknięciu „Zakończ zamówienie” zostaniesz przekierowany do systemu płatności. Wykonaj instrukcje, aby sfinalizować zakup. W razie problemów – jesteśmy tu, aby pomóc.
Zaginiona paczka?
Jeśli przesyłka zaginie lub wystąpi problem z jej doręczeniem, najpierw prześlemy nową paczkę. W przypadku braku dostarczenia w ciągu 60 dni od wysyłki możliwy jest zwrot środków.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
✉️ - info@sofiastyl.pl
💬 - Często zadawane pytania
📱 - +48 732 071 992